FAQ
GALDERA ETA ERANTZUN OHIKOENAK
Conservas Iturrik lanean jarraitzen du, bere jarduna egin ahal izateko Dekretuari atxikitzen zaion sektorea denez gero. Bezeroak konfinamendua dela-eta ezin duenez gurera etorri, eskaria etxera bidaltzen diogu.
Nahi izanez gero, eskatu zerbitzu honi buruzko informazio gehiago.
E-posta bidali behar zaigu, guk gure produktu guztien prezioen zerrenda osoa, informazioa eta erreferentziak helarazi ahal izateko.
Era berean, badago guregana zuzenean jotzea, telefonoz deituz edo WhatsApp bidez edo e-postaz; edo, nahiago izanez gero, lantegiko dendara etor daiteke.
Gure webgunean, hainbat sistema daude prezioen zerrenda eskatzeko. Behean, eskuinaldean, botoi bat dago (Egin zure eskaria), eta bertan sakatuta agertzen den leihoan helbide elektroniko bat idazteko eskatzen da
Erantzuna lehenbailehen emango da, ordutegi komertziala kontuan hartuta.
Produktu bakoitzak zehaztuta ditu osagai guztiak.
Edozein zalantza izanez gero, galde iezaguzu.
Jarri gurekin harremanetan webguneko edukian adierazitako bideen bitartez.